Гарантійні зобов'язання на електротовари
Гарантійний ремонт електротоварів здійснюється наступним чином і лише при дотриманні перерахованих умов:
1. Не підлягає гарантійному обслуговуванню продукція, яка експлуатувалася з порушеннями вимог інструкції з експлуатації.
2. Продукція повинна бути комплектна, без механічних пошкоджень, чиста, без порушення пломб підприємства, в оригінальній упаковці з паспортом на виріб (гарантійні умови читайте в паспорті на виріб).
3. До паспорту на виріб додати інформацію (контактний номер телефону, П. І. П. відправника).
4. Продукція відправляється перевізником «Нова пошта» відділення № 15 м. Дніпро (Дніпропетровськ), проспект Праці 9, Дніпро, на одержувача ДУПО «Луч» УТОС, ЄДРПОУ 03967576 (за рахунок виробника). Контактні телефони +38 (093) 356-12-03, +38 (093) 356-12-02.
Увага! Тільки безадресна доставка.
5. Після відправлення продукції Вам необхідно обов'язково повідомити номер експрес-накладної виданої перевізником «Нова пошта» за телефонами +38 (093) 356-12-03, +38 (093) 356-12-02.
6.Після здійснення гарантійного ремонту, виріб з заповненим талоном на гарантійний ремонт відправляємо Вам (за рахунок виробника) і повідомляємо номер експрес-накладної та дату прибуття вироби до Вас.