Офіційний сайт ТМ "Лемiра"
Гарантійні зобов'язання на електротовари
ГоловнаДокументи › Гарантійні зобов'язання на електротовари

Гарантійні зобов'язання на електротовари

Гарантійний ремонт електротоварів здійснюється наступним чином і лише при дотриманні перерахованих умов:

1. Не підлягає гарантійному обслуговуванню продукція, яка експлуатувалася з порушеннями вимог інструкції з експлуатації.

2. Продукція повинна бути комплектна, без механічних пошкоджень, чиста, без порушення пломб підприємства, в оригінальній упаковці з паспортом на виріб (гарантійні умови читайте в паспорті на виріб).

3. До паспорту на виріб додати інформацію (контактний номер телефону, П. І. П. відправника).

4. Продукція відправляється перевізником «Нова пошта» відділення № 15 м. Дніпро (Дніпропетровськ), пр. Праці, 9 на одержувача ДУПО «Луч» УТОС. Оплата здійснюється за рахунок підприємства-виготовлювача.

УВАГА тільки БЕЗАДРЕСНА ДОСТАВКА!!!

5. Після відправлення продукції Вам необхідно обов'язково повідомити номер експрес-накладної виданої перевізником «Нова пошта» за телефонами.

6. Після здійснення гарантійного ремонту, виріб з заповненим талоном на гарантійний ремонт, ми повідомляємо Вам номер експрес-накладної та дату прибуття вироби до Вас.

Чому клієнти обирають нас?

12

Власне виробництво

12

Широкий асортимент

12

Гнучка система знижок

12

Доставка по Україні

  • 0